Pytania i odpowiedzi

Przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań przez użytkowników wraz z odpowiedziami.

  • Jak mogę porozmawiać z kimś na czacie?

Na profilu użytkownika należy wybrać ikonkę czat. Po wysłaniu pierwszej wiadomości w okienku czatu drugiego użytkownika ukazuje się powiadomienie wyświetlane w niewielkim okienku na środku ekranu (patrz screen poniżej), w którego link należy kliknąć, aby przejść do czatu.

W przypadku odrzucenia wiadomości nie będzie możliwości uzyskania późniejszego przejścia do tego czatu, chyba że wpisałoby się ręcznie w pasku przeglądarki adres chatu (np. https://katolikus.pl/chat/914/). W pozostałych sytuacjach zalecamy utworzyć nowy czat.

Okienko widoku czatu

Aby pisać ze sobą w czasie rzeczywistym oczywiście dwie osoby muszą być „online”. W innym wypadku zachęcamy do wysyłania wiadomości, których powiadomienia o ich otrzymaniu (w odróżnieniu od czatu) przychodzą również na adres mailowy.

  • Jak zweryfikować czy osoba jest online?

Na profilu użytkownika przy nazwie widoczna jest kropeczka ze statusem. Szara oznacza, że osoba w danym momencie jest nieaktywna, a różowa, jak w przykładzie poniżej oznacza, że użytkownik przebywa aktualnie zalogowany w portalu.

Użytkownik online czy offline

  • Jak mogę usunąć konto?

Aby usunąć konto z portalu katolikus.pl należy przejść do swojego profilu, a następnie kliknąć niebieski przycisk , który wskazujemy poniżej.

Jak usunąć profil?

Po wybraniu tej opcji pojawi się ostateczne okienko (jak niżej), w którym należy kliknąć przycisk „Usuń profil”.

Przycisk usunięcia profilu

  • Zapomniałem hasła, jak je odzyskać?

Aby wprowadzić nowe hasło należy kliknąć w przycisk “Zaloguj”, a następnie w ikonkę kłódki:

Jak odzyskać hasło?

Następnie należy podać e-mail, który został wpisany podczas rejestracji. Na skrzynkę przyjdzie informacja zwrotna z linkiem w treści, który przekieruje do pola z ustawieniem nowego hasła. Trzeba je wprowadzić i zapisać. To tyle, można w dalszym ciągu korzystać z portalu! 🙂

  • Moje konto nie wyświetla się w serwisie.

W tej sytuacji najprawdopodobniej profil nie jest w całości uzupełniony, zalecamy weryfikację czy wszystkie pola otwarte/zamknięte posiadają tekst. Jeśli problem nadal występuje zachęcamy do kontaktu w celach weryfikacyjnych.

Concerns or questions?

See our support area where you can find questions asked by our clients and answered by the SeventhQueen team. Lorem ipsum lorem ipsum

SEE SUPPORT AREA
Concerns or questions?

See our support area where you can find questions asked by our clients and answered by the SeventhQueen team. Lorem ipsum lorem ipsum

SEE SUPPORT AREA
NEWSLETTER SIGNUP

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.

NEWSLETTER SIGNUP

By subscribing to our mailing list you will always be update with the latest news from us.

ZALOGUJ SIĘ DO SWOJEGO KONTA STWÓRZ NOWE KONTO

 
×
STWÓRZ KONTO MASZ JUŻ KONTO ?
 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Idź do góry