Przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań przez użytkowników wraz z odpowiedziami.
- Jak mogę porozmawiać z kimś na czacie?
Na profilu użytkownika należy wybrać ikonkę czat. Po wysłaniu pierwszej wiadomości w okienku czatu drugiego użytkownika ukazuje się powiadomienie wyświetlane w niewielkim okienku na środku ekranu (patrz screen poniżej), w którego link należy kliknąć, aby przejść do czatu.
W przypadku odrzucenia wiadomości nie będzie możliwości uzyskania późniejszego przejścia do tego czatu, chyba że wpisałoby się ręcznie w pasku przeglądarki adres chatu (np. https://katolikus.pl/chat/914/). W pozostałych sytuacjach zalecamy utworzyć nowy czat.
Aby pisać ze sobą w czasie rzeczywistym oczywiście dwie osoby muszą być „online”. W innym wypadku zachęcamy do wysyłania wiadomości, których powiadomienia o ich otrzymaniu (w odróżnieniu od czatu) przychodzą również na adres mailowy.
- Jak zweryfikować czy osoba jest online?
Na profilu użytkownika przy nazwie widoczna jest kropeczka ze statusem. Szara oznacza, że osoba w danym momencie jest nieaktywna, a różowa, jak w przykładzie poniżej oznacza, że użytkownik przebywa aktualnie zalogowany w portalu.
- Jak mogę usunąć konto?
Aby usunąć konto z portalu katolikus.pl należy przejść do swojego profilu, a następnie kliknąć niebieski przycisk , który wskazujemy poniżej.
Po wybraniu tej opcji pojawi się ostateczne okienko (jak niżej), w którym należy kliknąć przycisk „Usuń profil”.
- Zapomniałem hasła, jak je odzyskać?
Aby wprowadzić nowe hasło należy kliknąć w przycisk “Zaloguj”, a następnie w ikonkę kłódki:
Następnie należy podać e-mail, który został wpisany podczas rejestracji. Na skrzynkę przyjdzie informacja zwrotna z linkiem w treści, który przekieruje do pola z ustawieniem nowego hasła. Trzeba je wprowadzić i zapisać. To tyle, można w dalszym ciągu korzystać z portalu! 🙂
- Moje konto nie wyświetla się w serwisie.
W tej sytuacji najprawdopodobniej profil nie jest w całości uzupełniony, zalecamy weryfikację czy wszystkie pola otwarte/zamknięte posiadają tekst. Jeśli problem nadal występuje zachęcamy do kontaktu w celach weryfikacyjnych.