Pytania i odpowiedzi

Przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań przez użytkowników wraz z odpowiedziami.

  • Jak mogę porozmawiać z kimś na czacie?

Na profilu użytkownika należy wybrać ikonkę czat. Po wysłaniu pierwszej wiadomości w okienku czatu drugiego użytkownika ukazuje się powiadomienie wyświetlane w niewielkim okienku na środku ekranu (patrz screen poniżej), w którego link należy kliknąć, aby przejść do czatu.

W przypadku odrzucenia wiadomości nie będzie możliwości uzyskania późniejszego przejścia do tego czatu, chyba że wpisałoby się ręcznie w pasku przeglądarki adres chatu (np. https://katolikus.pl/chat/914/). W pozostałych sytuacjach zalecamy utworzyć nowy czat.

Okienko widoku czatu

Aby pisać ze sobą w czasie rzeczywistym oczywiście dwie osoby muszą być „online”. W innym wypadku zachęcamy do wysyłania wiadomości, których powiadomienia o ich otrzymaniu (w odróżnieniu od czatu) przychodzą również na adres mailowy.

  • Jak zweryfikować czy osoba jest online?

Na profilu użytkownika przy nazwie widoczna jest kropeczka ze statusem. Szara oznacza, że osoba w danym momencie jest nieaktywna, a różowa, jak w przykładzie poniżej oznacza, że użytkownik przebywa aktualnie zalogowany w portalu.

Użytkownik online czy offline

  • Jak mogę usunąć konto?

Aby usunąć konto z portalu katolikus.pl należy przejść do swojego profilu, a następnie kliknąć niebieski przycisk , który wskazujemy poniżej.

Jak usunąć profil?

Po wybraniu tej opcji pojawi się ostateczne okienko (jak niżej), w którym należy kliknąć przycisk „Usuń profil”.

Przycisk usunięcia profilu

  • Zapomniałem hasła, jak je odzyskać?

Aby wprowadzić nowe hasło należy kliknąć w przycisk „Zaloguj”, a następnie w ikonkę kłódki:

Jak odzyskać hasło?

Następnie należy podać e-mail, który został wpisany podczas rejestracji. Na skrzynkę przyjdzie informacja zwrotna z linkiem w treści, który przekieruje do pola z ustawieniem nowego hasła. Trzeba je wprowadzić i zapisać. To tyle, można w dalszym ciągu korzystać z portalu! 🙂

  • Moje konto nie wyświetla się w serwisie.

W tej sytuacji najprawdopodobniej profil nie jest w całości uzupełniony, zalecamy weryfikację czy wszystkie pola otwarte/zamknięte posiadają tekst. Jeśli problem nadal występuje zachęcamy do kontaktu w celach weryfikacyjnych.

error: Treść jest chroniona!